در اولین روز هفته نماد تازه وارد شفا در همان اولین روز حضورش در بورس با عرضه صف خرید متعادل شد. اکثر تحلیلگران بازار سرمایه این عرضه اولیه را گران می دانستند و اعتقاد داشتند که این سهم بالاتر از NAV به بازار عرضه شد.  

در گروه خودرویی، نماد خودرو پس از به حد نصاب نرسیدن مجمع عادی بطور فوق العاده، با افت حدود ۲ درصدی به گردونه دادوستدها بازگشت. سایر نمادهای گروه خودرو هم هفته ای پرنوسان را تجربه کردند به طوری که خزامیا و خکاوه در روز یکشنبه صف خرید را تجربه کردند اما در روز دوشنبه با افزایش عرضه ها این دو سهم به صف فروش هم رسیدند.

گروه حمل و نقل، این هفته، هفته‏ای سبز را پشت سر گذاشتند. نمادهای حتوکا و توریل در همان ابتدای بازار سه شنبه، با رشد قیمتی و صف خرید شروع شدندو در ادامه بازار، نمادهای حریل، حپترو و حاسا نیز با معاملاتی پرحجم، به جمع صف نشینان گروه حمل و نقل پیوستند.

در گروه استخراج کانی های فلزی، نماد کاما پس از انصراف از خرید بلوک کروی، با افت حدود ۲ درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت.

شاید مهم ترین اتفاق سال 96 را آخرین چهارشنبه کاری سال رقم زد. دو نماد مهم بانکی بانک پارسیان (وپارس) و بانک صادرات (وبصادر) پس از یک سال و اندی بازگشایی شدند و سهامداران خسته این دو بانک معاملاتی منفی را برای این دو سهم رقم زدند. بانک صادرات با بازگشایی 50%- و بانک پارسیان با بازگشایی 14%- به ترتیب تاثیر منفی 717 واحدی و منفی 69 واحدی بر روی شاخص بورس تهران در روز چهارشنبه گذاشتند.

شاخص کل در پایان این هفته در ارتفاع 525,95 واحدی قرار گرفت تا به نسبت به هفته قبل با کاهش 1300 واحدی مواجه شود.


مجامع شرکت های بورسی و فرابورسی در هفته آینده (هفته آخر اسفند 96)

وبهمن،ولشرق،شزنگ،امید و چکاپا



بیشتر بخوانید:

نحوه دریافت کد بورسی آنلاین        کلیک کنید

معرفی شرکت پردازش اطلاعات مالی      کلیک کنید

معرفی شرکت مشاوره سرمایه گذاری   کلیک کنید

عضویت در کانال تلگرام vip   کلیک کنید